عکسهای زیبا بروفه

   بیوگرافی زیبا بروفه

نام:زیبا

نام خانوادگی: بروفه

تاریخ تولد:۱۳۵۴/۶/۲۹

محل تولد:تهران

مدرک تحصیلی:فارغ التحصیل حقوق قضایی

همسر:پیام صابری

زیبا بروفه متولد ۲۹ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی است، یک خواهر و بک برادر کوچک تر از خود دارد، زیبا بروفه با پیام صابری بازیگر و چهره پرداز ازدواج کرده است.

وی از بازیگرانی بود که فیلم عروسی اش لو رفت، می گوید عاشق هدیه گرفتن و هدیه دادن است

زندگینامه زیبا بروفه از زبان خودش در دانشگاه حقوق می‌خواندم، اما همان موقع آموزشگاه بازیگری رفتم. به مرور طرف بازیگری غالب شد. با این‌که هر دو را با هم شروع کردم، اما علاقه من به‌ بازیگری باعث شد آن را دنبال کنم و به واسطه دوستانم که دانشجوی رشته بازیگری بودند سر کلاسهای عملی بازیگری در دانشگاه هنر نیز حضور پیدا میکردم اولین کارم اوآخر سال ۱۳۷۴ سریال تلوویزیونی خانه شلوغ به کارگردانی علی شوقیان بود و بعد از آن فیلم شب روباه سال ۱۳۷۵ به کارگردانی همایون اسعدیان بود از سال ۱۳۷۶ با سریال مجید دلبندم من شناخته شدم و بعد در سینما هم فیلم پر پرواز در سال ۱۳۷۹ باعث مطرح شدن من دردنیای بازیگری شد زیبا بروفه (زاده ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی هم اکنون ساکن کیش است و کیش وند محسوب می‌شود. زیبا بروفه حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد. زیبا بروفه فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. او همسر پیام صابری چهره پرداز و بازیگر است.

عکسهای زیبا بروفه

 

 

 

عکسهای زیبا بروفه

 

 

 

عکسهای زیبا بروفه

 

گالری عکسهای زیبا بروفه بازیگر زن سینما ایران

گالری عکسهای جدید و بسیار زیبا و ناب از زیبا بروفه بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران

 

عکسهای زیبا بروفه

عکسهای زیبا بروفه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.